בוז'י הרצוג מגיב לבדיקה נגדו: "מנסים לפורר אותנו"

    זו שעת מבחן לכולנו. בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי, לכן, מצידי שלא תהיה בדיקה אלא שיקראו לי, ואני אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון
    אבי יעקב 1 Comment on בוז'י הרצוג מגיב לבדיקה נגדו: "מנסים לפורר אותנו"

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב הערב לבדיקה כנגדו וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי, לכן, מצידי שלא תהיה בדיקה אלא שיקראו לי"

    זו שעת מבחן לכולנו. בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי, לכן, מצידי שלא תהיה בדיקה אלא שיקראו לי, ואני אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב לפני זמן קצר לבדיקה המשטרתית שנערכת בעניינו וכתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון".

    "ב-48 השעות האחרונות קורה מה שלא ידענו במפלגה שנים רבות", סיפר הרצוג. "אני לא מצליח לצלצל חזרה ולענות לאלפי הודעות, פשוט אלפי הודעות של כעס וזעם וזעזוע של חברים ופעילים מכל הארץ, מכל המחנות, מכל הגילים שאינם מוכנים לתת יד לגורמים המנסים להחדיר רעל לתוכנו ולפורר אותנו. אני לא אתן להם להשיג את זה".

    בהמשך הפוסט הודה הרצוג לתומכים "על ההתגייסות והתמיכה, אבל צריך שיהיה ברור: זו שעת מבחן לכולנו. בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי, לכן, מצידי שלא תהיה בדיקה אלא שיקראו לי, ואני אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון".

    הרצוג הוסיף כי הוא בטוח אני שפעל ביושר ובנקיון ובדרך הגונה "כפי שפעלתי כל חיי". לדבריו, "אסור שרוחות רפאים שמנסות לעשות שימוש ברשויות האכיפה כחלק מקמפיין הבחירות יזהמו אותנו ויכניסו לכאן שיטות פוליטיות נקלות. אסור לנו לאפשר לתופעה הזו לחלחל וצריך לעצור אותה".

    את דבריו סיכם הרצוג בכתבו כי "להיות מנהיג זה להתמודד גם עם עלילות זדוניות. אנחנו נתמודד יחד, אנחנו נוביל יחד ואנחנו ננצח יחד. מי שניסה לתקוע לנו מסמר, הפך את כולנו לפטיש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האם הרצוג עובר ליחד? הוא משתמש במילה הזו פעמים רבות. האם הוא חושב שכל הפעילים שלו בחקירה? איש אחד יחטא וכל הפעילים אשמים? מר הרצוג!!!!!!!